Voorjaarstoernooi 2018

Ook dit jaar mochten wij als organiserende vereniging, genieten van een goed gevuld deelnemersveld.Een 28 tal teams nam deel aan ons voorjaarstoernooi dat wat het weer betreft wel een zomertoernooi mocht heten.Droog weer met een af en toe omfloerst zonnetje bij een gematigd warme temperatuur.Voorwaar alle ingrediënten voor een geslaagd toernooi waren aanwezig.Er was voldoende reden voor en mooi toernooi, en dat werd het ook.

Na twee voorgelote voorronden werden de deelnemers gescheiden in een groene en rode poule.Na de voorronden was er gelegenheid gebruik te maken van de aangeboden consumpties.En dat was weer prima van smaak.

Er werd fair gespeeld en wij hebben de indruk dat zowel de winnaars als de verliezers een mooie dag hebben gehad.De winnaars waren natuurlijk in hun nopjes met de behaalde prijzen die netjes in een envelopje waren verpakt.

De volgende teams mochten een envelop in ontvangst nemen:
Poule groen;
5 Betsy Wehkamp en Miny Masselink
4 Jannie en Henk Muggen
3 Jan Olijve en Aad Twigt
2 Egbert en Christien Westerdijk
1 Jan Smit en Jaap Veltman

Poule rood
5a  John Scheffer en Mario Labosco
5    Lucas Steenhuis en Harry Timan
4    Jelle Hoekzema en Miep Prins
3    Egbert Muggen en Ankie Jongert
2    Dick Askes en Anton Carabain
1    Hielke en Janneke de Wit

Het was nog gezellig vertoeven na de prijsuitreiking.Organisatie en deelnemers kunnen terugkijken op een geslaagd toernooi.