Kersttoernooi met na afloop een gezamenlijke maaltijd

Zaterdag, 15 december hielden we weer ons jaarlijks kersttoernooi met aansluitend de kerstdis.

Helaas moesten Joop en Gerrie afhaken,omdat Gerrie met hartkloppingen werd opgenomen in het ziekenhuis. Wij wensen haar een spoedig herstel toe

Voor het boulen hadden zich 13 deelnemers gemeld en voor de maaltijd 33 . Enkelen moesten door ziekte afmelden, zodat er voor het eten 30 personen overbleven

Gezien de koude weersomstandigheden werd er eerst een party gebouled en daarna koffie gedronken, waarna het na de tweede partij voor gezien werd gehouden en gingen we naar de warme kantine voor ons tweede kopje koffie of chocolademelk

Bij het boulen werd Gerrit Tolsma de winnaar en Pieter Hoogerdijk eindigde als tweede, voorwaar een goede prestatie. De willekeurig getrokken nummers voor de prijzen waren als volgt: numeer 5 Henk Bunskoek, nummer 8 Alie Westeneng nummer 11 Alie Habing en nummer 13 Maya Dijkstra.

Door de ziekte van Gerrie moest er wat geïmproviseerd worden, maar e.e.a werd geweldig opgelost door Jos Heitling en zijn echtgenote. Hoewel de maaltijd misschien iets bescheidener was dan dat we gewend waren, was deze toch ruim voorzien van snert; roggebrood met spek, broodje kroket en kerstbrood. Het bestuur had besloten dat deze keer de drankjes gratis werden verstrekt, zodat de prijs gelijk kon blijven.  we moeten tenslotte ook aan de kas van de vereniging denken.

Al met al een zeer geslaagde middag met grote dank aan Jos en zijn echtgenote Greetje.
                                                                                                                                                          gh